Matematikos integravimas su kitais dalykais. INTEGRUOTŲ VEIKLŲ SAVAITĖ

Integruota matematikos ir lietuvių kalbos pamokoje 6 ir 7 klasių mokiniai, dirbdami grupėmis, iš duoto teksto rinko ir surašė daiktavardžius, būdvardžius, veiksmažodžius, dvigarsius, dvibalsius, kitas kalbos dalis. Taikydami matematikos žinias, skaičiavo, kokią dalį viso teksto trupmenomis ir procentais sudaro kalbos dalys, duslieji ir mišrieji dvigarsiai, balsiai, priebalsiai. Pamokos pabaigoje apibendrino gautus rezultatus, juos palygino, analizavo, darė išvadas.

Integruota matematikos ir anglų kalbos pamokoje 8a ir 8b klasių mokiniai dirbo grupėse. Kiekviena grupė gavo skirtingas matematines užduotis. Nubraižę brėžinius, surašę geometrinių figūrų pavadinimus, sudedamąsias dalis, užrašę formules, kaip skaičiuoti figūrų perimetrus ir plotus, išsprendė duotus uždavinius.  Užduotis atliko anglų kalba. Kiekviena grupė darbus pristatė visai klasei anglų kalba. Buvo malonu girdėti, kaip mokiniai gražiai kalba angliškai, kaip įtikinamai aiškina klasės draugams matematines tiesas. Mokiniai pasidžiaugė, kad tokia pamoka jiems leido geriau suprasti matematiką ir pagilinti anglų kalbos žinias.

Integruota matematikos ir informacinių technologijų pamokoje 7, 8a ir 8b klasių mokiniai surinko  duomenis, kokius augintinius laiko klasės draugai ir kaip leidžia savo laisvalaikį. Gautus duomenis pavaizdavo dažnių lentele, stulpeline diagrama. Apskaičiavo, kokią dalį trupmena ir procentais visos klasės sudaro mokinių laikomi augintiniai ir laisvalaikio praleidimo būdai. Informacinių technologijų pamokoje, naudodamiesi asmenine patirtimi, surinktais duomenimis, informacijos šaltiniais ir programine įranga (MS PowerPoint 2010), dirbdami savarankiškai, nubrėžė pasirinktų duomenų diagramas ir pateikė grafinę duomenų analizę. Integruotos pamokos parodė, kad mokiniai geba naudotis įgytomis įvairių dalykų žiniomis ir turimomis kompetencijomis.

Matematikos mokytoja Zita Šestilienė