- Pailginti mokslo metai:
- 1–4 klasių mokiniai mokslo metus baigs birželio 7 d.
- 5–8 klasių mokiniai – birželio 21 d.
- Mokomasi pusmečiais: I pusmetis baigsis sausio 11 d., II pusmetis – birželio 7 ir birželio 21 d.
- Daugiau ugdymo dienų, kurios išdėstytos per visus mokslo metus:
- mokykla priėmė sprendimą 10 ugdymo dienų veiklą organizuoti kartu: PUG, 1–4, 5–8 klasių mokiniams (žr. Lentelė Nr. 1):
Lentelė Nr. 1
Eil.
Nr. |
Ugdymo dienos veikla | Mėnuo | Veiklos paskirtis | Atsakingi
asmenys |
1. | Mokslo ir žinių diena. | 09-03 | Ugdyti mokslo bei pažinimo vertybines nuostatas. | Pavaduotoja ugdymui,
Klasių vadovai |
2. | Kalėdų – Talentų diena.
|
12-21 | Puoselėti etnokultūros tradicijas, ugdyti, meninius gebėjimus, kūrybiškumo kompetenciją. | Mokyklos taryba
Mokinių taryba Klasių vadovai
|
3. | Refleksijos diena. | 01-17 | Į(si)vertinti I pusmečio pasiekimus, aptarti individualią pažangą su mokiniu, mokytoju ir tėvais (globėjais), ugdyti savivoką ir savivaldumą mokantis. | Dalykų mokytojai
Klasių vadovai Pagalbos mokiniui specialistai |
4. | Pilietiškumo diena. | 02-15 | Ugdyti socialinę-pilietinę kompetenciją, stiprinti pilietiško tapatumo jausmus. | Direktorė
Pavaduotoja ugdymui Istorijos mokytoja Klasių vadovai |
5. | Sporto ir sveikatingumo diena | 03-25 | Formuoti fizinio aktyvumo, sveikos gyvensenos įgūdžius. | Kūno kultūros mokytojai
Klasių vadovai |
6. | Švaros diena. | 04-19 | Ugdyti socialumo, bendradarbiavimo, savarankiškumo įgūdžius, iniciatyvumą tvarkant mokyklos erdves ir aplinką. | Mokinių taryba
Klasių vadovai |
7. | Pasiruošimas „Ąžuolo“ šventei. | 05-29 | Stiprinti bendradarbiavimo, atsakomybės ir prasmingos veiklos kultūrą, planavimo įgūdžius, tinkamai pasirengti progimnazijos šventei. | Direktorė
Pavaduotoja ugdymui Neformaliojo ugdymo būrelių vadovai |
8. | „Ąžuolo“ dienos šventė. | 05-30 | Stiprinti progimnazijos tradicijų tvarumą, pozityvumą, lyderystę, bendruomeniškumą, ugdymo(si) įprasminimą. | Direktorė
Pavaduotoja ugdymui Neformaliojo ugdymo būrelių vadovai |
9. | Ekskursijų diena. | 06-03/13 | Plėtoti etnokultūrinį, istorinį savo krašto pažinimą, praktinį mokymąsi, skatinti smalsumą, bendrystę. | Klasių vadovai |
10. | Refleksijos diena. | 06-05/18 | Į(si)vertinti II pusmečio (metų) pasiekimus, aptarti individualią pažangą su mokiniu, mokytoju ir tėvais (globėjais), ugdyti savivoką ir savivaldumą mokantis . | Dalykų mokytojai
Klasių vadovai Pagalbos mokiniui specialistai |
- mokiniui, kuris mokosi pagal pagrindinio ugdymo programą, mokykla priėmė sprendimą 5 ugdymo dienas veiklą organizuoti taip (žr. Lentelė Nr. 2):
Lentelė Nr. 2
Eil.
Nr. |
Ugdymo dienos veikla | Data | Veiklos paskirtis | Atsakingi
asmenys |
1. | Savivaldos diena. | 10-05 | Plėtoti asmeninę, socialinę ir komunikavimo kompetenciją. | Mokinių taryba,
8 klasė
|
2. | Savanorystės diena. | 10-24 | Skatinti ir palaikyti mokinių lyderystę įvairiose veiklose, ugdyti empatijos, pagalbos, savanorystės įgūdžius. | Mokyklos taryba
Mokinių taryba Klasių vadovai |
3. | Mokymasis virtualiai. | 11-26 | Plėtoti ugdymo(si) galimybes virtualioje aplinkoje, naudojant IKT išteklius, skatinti mokymosi konstruktyvumą. | Dalykų mokytojai |
4.
|
Mokymasis projektiniu metodu. | 04-10 | Plėtoti ugdymo(si) įvairovę, grupinį mokymąsi, sudaryti sąlygas įvairių rūšių užduotims ir veikloms skirtinguose kontekstuose (mieste, gamtoje, istoriniuose, kultūriniuose objektuose ir kt.). | Dalykų mokytojai
Klasių vadovai |
5. | Mano sėkmės istorija (mini konferencija). | 06-21 | Reflektuoti mokslo metų pasiekimus. | Direktorė
Pavaduotoja ugdymui Klasių vadovai |
- Pradinių klasių mokiniai įgyja kultūros pasą. Kultūros pasas – priemonė kultūros pažinimo įpročiams ugdyti ir jų kultūros patirčiai plėsti, teikiant jiems atitinkamas kultūros ir meno paslaugas. Tai reiškia, kad kiekvienam pradinės klasės mokiniui 2018 m. rugsėjo–gruodžio mėn. skiriami 5 eurai pasirinktiems kultūriniams objektams lankyti (pagal pateiktą sąrašą). Nuo 2019 m. kultūros pasas bus skirtas visiems Lietuvos mokiniams ir kiekvienam mokiniui skiriama 15 eurų kalendoriniams metams.
- Nuo šių mokslo metų 5-okai mokomi pagal integralią gamtamokslinio ugdymo programą, t. y. biologijos, fizikos ir chemijos mokomasi kartu. Programa išbandoma kartu su kitomis 60 respublikos mokyklų (Ugdymo plėtotės centro projektas).
- Siekiant gerinti 4 klasės mokinių matematikos pasiekimus, dalyvausime respublikiniame projekte „Mokymosi pagalbos mokiniui ir šeimai modelio, grįsto inkliuzinio (įtraukiojo) ugdymo nuostatomis, sukūrimas ir įdiegimas“. Projekte dalyvaus 4 šalies mokyklos: Radviliškio r. Šeduvos gimnazija, Kėdainių Juozo paukštelio gimnazija, Kauno Kovo 11-osios gimnazija ir mūsų – „Ąžuolo“ progimnazija.
- MŪD´io 31 ir 32 puslapiai, skirti mokinio refleksijoms po pusmečių ir tėvų (globėjų, rūpintojų) ir klasės auklėtojo/mokytojo grįžtamajam ryšiui.
- Lauko klasė papildyta žaidimais ant asfalto.
- Gebėjimas stebėti pasaulį ir suprasti šalia esančius žmones ilgainiui suteikia vaikams pasitikėjimo savimi, stiprina santykius su kitais, padeda sėkmingiau spręsti konfliktines situacijas, įveikti neigiamas emocijas. Tie vaikai, kurie geba palaikyti gerus santykius, greičiau nusiramina patys arba lengvai gali būti nuraminami kitų. Todėl kiekvieną savaitę susitartu laiku 1 valandą klasės auklėtojai veda mokiniams socialinio ir emocinio ugdymo užsiėmimus pagal akredituotas programas.
- Šiais mokslo metais daugiau valandų skiriama mokinio ugdymo poreikiams tenkinti, mokymosi pagalbai teikti.