Pamoka „Gerosios ir blogosios bakterijos“

Lapkričio 20 dieną 7 klasėje vyko integruota biologijos (mok. Aira Lažauninkienė) ir technologijų (mok. Alma Urbonienė) pamoka ,,Gerosios ir blogosios bakterijos“.

Pamokos metu mokiniai susipažino su bakterijų klasifikacija, išsiaiškino jų atliekamus geruosius ir bloguosius ,,darbus“. Vienas iš pamokos uždavinių – ugdyti mokinių gebėjimus pritaikyti teorines žinias praktiškai – pasiteisino. Tai 7-okai įrodė atlikdami praktines užduotis: degustuodami ir atpažindami šaldytus, raugintus, marinuotus, džiovintus produktus ir jų apsaugojimo nuo gedimo būdus, taip tobulindami pažinimo kompetenciją. Bendradarbiavimo įgūdžius tobulino atlikdami užduotis porose. Ugdė mokėjimo mokytis kompetencijas, susiedami technologijų bei biologijos pamokose įgytas žinias.

Pamokos įsivertinimui naudojome ,,Nykščio metodą“. Į viršų iškeltas visų mokinių nykštys – geriausias pamokos įvertinimas.

Biologijos mokytoja Aira Lažauninkienė