„Ąžuolo“ pedagogai dalyvauja ilgalaikėje programoje

Atnaujintas ugdymo turinys reikalauja iš mokytojų daug išradingumo, kompetencijos įsisavinant bei ruošiant mokymo(si) medžiagą, konstruojant pamoką taip, kad į ją įsitrauktų visi mokiniai, augdami ne tik dalykinių žinių, bet ir kompetencijų kontekste.
„Ąžuolo“ progimnazijos pedagogai, gilindamiesi į atnaujinto ugdymo turinio aktualijas, spalio 28 d. dalyvavo ilgalaikės programos „Formuojamo vertinimo kompetencijų tobulinimas atnaujintame ugdymo turinyje“ modulyje „Formuojamasis vertinimas mokymuisi: Kaip vertinant paskatinti individualią pažangą?“. Mokymų metu pedagogai gilino jau turimas žinias apie kompetencijomis grįsto ugdymo(si) svarbą, siekiant kiekvieno ugdytinio individualios pažangos, aptarė personalizuotos ugdymo (si) aplinkos įtaką besimokančiajam, kuris stebi savo pažangą, apmąsto mokymąsi, plėtoja savivaldumo gebėjimą bei tenkina savo asmeninius mokymosi interesus.
Lektorė R. Gaučaitė mokytojams priminė „Atbulinio dizaino“ metodą, akcentavo uždavinio bei sėkmės kriterijų dermę, padedančią siekti kiekvieno mokinio ūgties pamokoje. Praktinėje modulio dalyje pedagogai formulavo pamokos uždavinius, orientuotus į konkretų rezultatą bei kompetencijų ugdymą, kūrė sėkmės kriterijus, padedančius atskleisti kiekvieno mokinio individualias galimybes.
Dėkojame lektorei R. Gaučaitei už perteiktą aktualų turinį apie formuojamo vertinimo kompetencijų tobulinimą atnaujintame ugdymo turinyje.

Metodinės tarybos pirmininkė,
pradinio ugdymo mokytoja Jolanta Ribačionkienė