Socialinė pedagogė Diana Tarnauskienė
El.paštas diana.tarnauskiene@gmail.com
Tel. 8-242-20104 (darbo)
SOCIALINIO PEDAGOGO VEIKLA IR FUNKCIJOS
Socialinio pedagogo veiklos tikslas – vaiko gerovė, saugumas siekiant pozityvios integracijos ir socializacijos visuomenėje, skatinant visavertę asmenybės raišką, pilietinę brandą.
Darbo dienos | Valandos | Kontaktinės ir nekontaktinės valandos |
Pirmadienis | 7.45 – 14.15 | Kontaktinės ir 75 proc. nekontaktinių valandų |
Antradienis | 7.45 – 14.15 | Kontaktinės ir 75 proc. nekontaktinių valandų |
Trečiadienis | 7.45 – 14.15 | Kontaktinės ir 75 proc. nekontaktinių valandų |
Ketvirtadienis | 7.45 – 14.15 | Kontaktinės ir 75 proc. nekontaktinių valandų |
Penktadienis | 7.55 – 14.10 | Kontaktinės ir 75 proc. nekontaktinių valandų |
Socialinio pedagogo veikla:
- Padeda mokiniams adaptuotis mokykloje;
- Teikia mokiniams reikalingas socialines pedagogines paslaugas;
- Padeda spręsti mokinių lankomumo, užimtumo, elgesio ir socialines problemas;
- Atstovauja ir gina vaiko teises mokykloje ir už jos ribų;
- Vykdo prevencines programas;
- Padeda tėvams ugdyti savo vaiką, suprasti jo socialinius ir psichologinius poreikius, jų teikimo svarbą. Informuoja tėvus apie jų teisę gauti socialinę pedagoginę pagalbą.
- Siekiant užtikrinti vaiko gerovę bendradarbiauja su įvairiomis institucijomis.
Socialinio pedagogo funkcijos:
1. Socialinio pedagogo tiesioginio darbo funkcijos:
1.1. vertinti socialiniu pedagoginiu aspektu mokinių ugdymosi poreikius;
1.2. pagal kompetenciją dalyvauti atliekant pirminį ir (ar) pakartotinį mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimą;
1.3 ugdyti mokinių socialines ir emocines kompetencijas;
1.4. konsultuoti mokinius dėl socialinių pedagoginių problemų sprendimo, konsultuoti mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus);
1.5. teikti Pagalbą vaikams ir mokiniams, kai ją Mokyklos vaiko gerovės komisijos teikimu skiria Mokyklos vadovas ar pedagoginės psichologinės tarnybos vadovas;
1.6.dalyvauti organizuojant ir vykdyti prevencines veiklas, susijusias su saugios, vaiko ir mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimu bei vaiko ir mokinio socialinių emocinių kompetencijų stiprinimu.
2. Socialinio pedagogo netiesioginio darbo funkcijos:
2.1. rinkti, analizuoti ir profesiniais tikslais naudoti informaciją Pagalbai teikti;
2.2. tobulinti profesines kompetencijas, reikalingas socialinio pedagogo funkcijoms atlikti; 2.3. pagal kompetenciją kartu su mokytojais ir kitais švietimo pagalbos specialistais rengti ir įgyvendinti individualaus ugdymo plano mokiniui Pagalbos dalį;
2.4. bendradarbiauti su Pagalbą teikiančiomis įstaigomis ir organizacijomis, skatinant saugios, mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimą;
2.5. dalyvauti Mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje, krizių valdymo komandos, kitose darbo grupėse, susijusiose su socialinio pedagogo funkcijomis;
2.6. kontaktiniu ir (ar) nuotoliniu būdu konsultuoti mokytojus, Mokyklos darbuotojus ir švietimo pagalbą teikiančius specialistus Pagalbos teikimo klausimais bei teikti jiems rekomendacijas;
2.7. dalyvauti formuojant Mokyklos bendruomenės teigiamą požiūrį į įtrauktį, padėti geriau pažinti mokinių įvairovę ir jų poreikius;
2.8. rengti, tvarkyti ir pildyti Mokyklos nustatyta tvarka reikalingus dokumentus;
Dokumentas | Parsisiųsti |
Socialinės pedagogės veiklos planas 2020 – 2021 m. m. | parsisiųsti |