Informacinių technologijų pamokos kitų dalykų veikloje. INTERGRUOTŲ VEIKLŲ SAVAITĖ

Informacinių technologijų ir anglų kalbos pamokų integracija 5-oje klasėje. Mokiniai gilino anglų kalbos bei informacinių technologijų žinias, sudarė savo pamokų tvarkaraštį anglų kalba bei ieškojo temą atitinkančių paveikslėlių Google paieškos sistemoje.

Fizikos ir informacinių technologijų bendroje veikloje 8B klasės mokiniai skaičiavo bei braižė diagramas. Pagal fizikos mokytojos pateiktus duomenis, naudodami kompiuterinę skaičiuoklę, apskaičiavo tam tikrus fizikinius dydžius bei sudarė priklausomybės grafikus.

8A ir 7 klasės mokiniai dirbo su statistiniais matematiniais duomenimis ir atliko skaičiavimus. Mokytoja Z. Šestelienė su mokiniais sudarinėjo grafikus ir duomenų lenteles „popieriuje“, o su mokytojo A. Raškausko pagalba visa tai tapo interaktyvu. Veiklos pabaigoje mokiniai turėjo parengę sudarytas grafines kompiuterines diagramas.

Sportiška ir fiziškai naudingiausia integracija vyko kūno kultūros ir informacinių technologijų veikloje. Mokiniai pagal mokytojos R. Kiškėnienės metodinius nurodymus atliko šuolį įsibėgėjus. Visiems mokiniams buvo pateikti jų šuolio rezultatai, atlikti rudenį. Abu šuolio rezultatai buvo perkleti į kompiuterinį variantą bei atlikta jų analizė: ar mokinių rezultatams turi įtakos nedidelis amžiaus skirtumas, kokią pažangą padarė mokiniai atlikdami šuolį. Visa tai jie įvertino pasitelkdami kompiuterį, surašė duomenis  ir užrašė išvadas tekstų redaktoriumi.

Almantas Raškauskas, informacinių technologijų mokytojas